tirsdag den 25. september 2012

Flo Rida er også en glimmer girl!

I går slog jeg en personlig rekord... Jeg interviewede 16 kunstnere på under fem timer! Jeg var hyret ind af The Voice til at lave alle interviews med de optrædende kunstnere til The Voice 12-arrangementet i Tivoli. Herunder den californiske rapper Flo Rida, som jeg havde glædet mig til at møde. Er egentlig ikke super vild med hans musik, men det er altid en oplevelse at stå ansigt til ansigt med en verdensstjerne. Som forventet var han iført de klassiske solbriller, men oh boy, jeg havde ikke regnet med, at han troppede op i et sandt glimmer-outfit med blingbling over hele kroppen! Så vi bond'ede på glimmer-tips og ja, workout-råd (don't ask). Der bliver vist highlights fra hele showet i weekenden på Kanal5 (vender tilbage med tidspunkt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar