mandag den 8. oktober 2012

Anmeldelser: KISS min bare røv!


Dagens Go Morgen DK-anmeldelser var den britiske sangfugl Ellie Gouldings andet album 'Halycon' og 70'er-rockerne KISS' (et eller andet nummer) album 'Monster'. Så det har været en rimelig skizofren musik-weekend for mit vedkommende. Ingen af pladerne er fantastiske, men nogen gange støder man som anmelder bare på nogle kunstnere og albums, som er virkelig svære at arbejde med. Jeg er ikke vild med KISS og puddelrock generelt. Og jeg har sikkert lagt mig ud med en hord af rock-fanatikere her til morgen, da jeg kaldte KISS' musik 'dårlig'. Nogle gange må man som anmelder bare krybe til korset og indrømme, at her stopper min genre-overbærenhed. Godt at jeg har Simon Sandfeld ved min side i sådanne situationer.

Se hele anmeldelsen i Go Morgen Danmark HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar